The rain falls...

my story
Meet
9.15.2011 - 5:45 PM

dulu Pucca popular, tapi skarang? entahlaaa :face10:


Hari itu hari Rabu..disebabkan aku malas nk pakai bju koko, aku pkai jela baju skola yang digosok dengan hati murni aku :face60: then,lpas turun dpada kereta, aku lintas jalan cam bese..
mas aku lintas jalan, aku x nmpak apa2 or siapa2 yang aku kenal..well,al maklumlah.aku ni kan RABUN :face4:
tengah elok aku jlan, aku terlangga sketol batu nih .nak tejatoh aku ! aku ingatkan xda sapa yang tengok. So,aku jalan r cam bese..rlex jek~
Tiba-tiba "Hoi!" Aku=:face27: tkojut borok den!
rupa2nya tu dia..die ckap knap x pkai bju skoa? aku ckap 'Malaslaa..'
then die sambong "nak terjatoh ek tadi?" :a: 'alamak,camno dio tau nih?'
aku ckapla -Haah..ad batu..x nmpak r hehe
:face59:MALUMALUMALUMALUMALU :face59:

tu jela yg aku nk cter..aku harap cter yg sama xkkan berulang or berlaku dgan lbih trok lagi
BTW, dia segak gak ek..hehe :face71:

k,tatatata

。・☆。・☆・。。・☆。・☆・。

« Previous | Next »
le writer
Under the umbrella...
Nama ikut IC: Nursyazwana binti Bahzin.
Age: 17 already.
Birthdate: 22nd of January in 1996 during Maghrib(i guess)
Hometown: Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia.
Education: Proudly ex-STADIAN, currently in MRSM Kuala Klawang
Class: 5 Al-Biruni~
Idols: Doctors, Architects, Jung Heechul and many more!
Favorite Colours: Blue, Black, Purple.
Favorite Foods: TAK TERKIRA! :D
Hobbies: Listening K-POP music, blogging, watching TV, sleeping,eating.
Things I Likes: Family, Cats, Foods, Friends, Gadgets
Things I hates: Cockroach, When everyone is not in mood, Height, Depth, Additional Mathematics =.=

MY FACEBOOK | MY TWITTER


Edit Blog
Go to Seoul, Korea.
New Phone :D
9A+ in SPM 2013!!
New Spectacles
My Own Laptop


linkies
Taste the rain :)
My Beloved Bloggers :D
3S2A | Aidaaa | Syikinn | Syahiraa | Hanida | Miss Sunshine



rainbow fairy
The Master
© your sweetest lullaby
Ressources : x x x x
step on here!
Whisper here! :)