The rain falls...

my story
2000+10+2= 2012
1.01.2012 - 9:46 PM
*it's 2012 oreadyyy ! =D

Hari ni merupakan Tahun Baru buat semua penduduk kat dunia and alam semesta *eh, yeke?* NGEHEHE
Setiap kali tahun baru, mesti orang tanya "Apa azam kau tahun nih?"
Yela, mestilah tanya tu.. Takkanla masa Tahun Baru tanya pasal "Ko dah baca buku untuk SPM yang akan berlangsung lagi 2 tahun?" TAKKANLAA KAN? NGAHAHA *aku sepak kalau ada orang tanya aku camtu.*

Tahun ni aku takda azam kot..KOT..hehe
Kalau ada azam pun, bukan termakbul pun.. =')

Anyway, no sad sad today !
Aku harap semua azam korang termakbul!!! AAAAAMIN! =3

Rabu ni dah start sekolah. Tak saba nak menggila ngan geng. Muahahaha !

。・☆。・☆・。。・☆。・☆・。

« Previous | Next »
le writer
Under the umbrella...
Nama ikut IC: Nursyazwana binti Bahzin.
Age: 17 already.
Birthdate: 22nd of January in 1996 during Maghrib(i guess)
Hometown: Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia.
Education: Proudly ex-STADIAN, currently in MRSM Kuala Klawang
Class: 5 Al-Biruni~
Idols: Doctors, Architects, Jung Heechul and many more!
Favorite Colours: Blue, Black, Purple.
Favorite Foods: TAK TERKIRA! :D
Hobbies: Listening K-POP music, blogging, watching TV, sleeping,eating.
Things I Likes: Family, Cats, Foods, Friends, Gadgets
Things I hates: Cockroach, When everyone is not in mood, Height, Depth, Additional Mathematics =.=

MY FACEBOOK | MY TWITTER


Edit Blog
Go to Seoul, Korea.
New Phone :D
9A+ in SPM 2013!!
New Spectacles
My Own Laptop


linkies
Taste the rain :)
My Beloved Bloggers :D
3S2A | Aidaaa | Syikinn | Syahiraa | Hanida | Miss Sunshine



rainbow fairy
The Master
© your sweetest lullaby
Ressources : x x x x
step on here!
Whisper here! :)