The rain falls...

my story
Time Machine
12.13.2011 - 10:22 PM

Kali ni aku nak post pasal Mesin Masa!
Semua orang tau apo kgunaan mesin masa kan? *Kalau tak tau gak, gi tengok citer Doraemon =D
In the middle of conversation with this lovely Deqna, tetiba aku terpikiak, apa aku akan buat kalau aku ada Mesin Masa? Hmmmm~
Ini pendapat merekaa =D

"Kalau den ado Mesin tuh, opkoslah den pergi ke masa dolu-dolu .Den nak jumpo suami den yang kachak.. Yolah, maso dolu-dolu suami den tu HOTSETAPP!" kata Puan Bulat*gate mu, Bulat
HAHAHAHA

Tapi, aku pun stuju ngan dia except part 'Suami' tuh ..HEHE Aku nak kembali ke masa lampau and betulkan SEMUA kesilapan aku . Semua orang nak macam tu kan? KAN? KAN?

"Apolah ko ni Kiah..Bygone be bygone lah.. Den pulak nak gi tengok maso dopan.. Den leh tengok camno kehidupan den, apo tejadi, den kawin ngan sapo..Harap-harap kachak lah ye .Oho~ " kata Cik Bujur*hamboi !

Walau apopun, aku pun setuju gak ngan Cik Bujur nih.. Nanti dapat aku tengok aku kaya ke tak, aku kerja apa, aku tak kahwin or kahwin dengan siapa, apa salah yang aku buat and macam-macam lagi lah ! =D

Tapi, malaaang... Mesin masa tak mungkin wujud kerana Masa hanya bergerak ke hadapan, bukan ke belakang mahupun terlebih-lebih ke depan *you know what i mean right?
So Wana, stoplah berangan nak beli Mesin Masa =P
"Yesterday is History, Tomorrow is a Mystery, Time Machine sedang dikaji oleh pihak Discovery =D "
Puan Bulat dan Cik Bujur hanyalah watak rekaan semata-mata




。・☆。・☆・。。・☆。・☆・。

« Previous | Next »
le writer
Under the umbrella...
Nama ikut IC: Nursyazwana binti Bahzin.
Age: 17 already.
Birthdate: 22nd of January in 1996 during Maghrib(i guess)
Hometown: Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia.
Education: Proudly ex-STADIAN, currently in MRSM Kuala Klawang
Class: 5 Al-Biruni~
Idols: Doctors, Architects, Jung Heechul and many more!
Favorite Colours: Blue, Black, Purple.
Favorite Foods: TAK TERKIRA! :D
Hobbies: Listening K-POP music, blogging, watching TV, sleeping,eating.
Things I Likes: Family, Cats, Foods, Friends, Gadgets
Things I hates: Cockroach, When everyone is not in mood, Height, Depth, Additional Mathematics =.=

MY FACEBOOK | MY TWITTER


Edit Blog
Go to Seoul, Korea.
New Phone :D
9A+ in SPM 2013!!
New Spectacles
My Own Laptop


linkies
Taste the rain :)
My Beloved Bloggers :D
3S2A | Aidaaa | Syikinn | Syahiraa | Hanida | Miss Sunshine



rainbow fairy
The Master
© your sweetest lullaby
Ressources : x x x x
step on here!
Whisper here! :)