The rain falls...

my story
A Horrible, Terrible Day
11.10.2011 - 11:11 PM
:a2: apsal tunggu tepi jalan bang oi?

Anyway , tadi aku datang sekolah~ Well, aku datang pon sebab boring duduk rumah and rindu dongar kebisingan geng aku kekeke Masa kitorang tunggu kat kantin, tetiba keding lempar(amboi! HAHA) biskut kat kitorang..Sedapp weh!

Then, tadi ada Career Hunt yg dianjurkan oleh PTPL . Yang tak bestnya, dalam group aku, sorang pon x mingle dgan aku..well, :a2: Aida ada Mifzal,:a2: Ckin ada Abu and :a2: Minah ada Kapal..Aku? None. Aku pon buat jela muka taik tersekat(What da ? :face30: ) haha tapi, nasib baik bdak2 dlam geng aku terencat sikit..dapatla aku gelak-gelak... :face28:

Then, masa kitorang tgah lepakz kat astaka, Keding ckap Ustazah need our help..Ckin pon amek kesempatan untuk bagi Kupon..Aku pulak lupa nak bawak and bagitau ustazah 'Boleh bagi besok? saya lupa bawak' Lepas tu, BEST!:face10: aku diberi syarahan percuma bhaai.:face65: Memangla panas hati aku terutama skali bila tgok budak tu senyum ejek kat aku TUIHH (malas nak ckap nama) .Tapi apakan daya, it's my fault..I hate Myself. SUCK ! :face32:

Then, kat bilik guru pulak..masa tu aku tgah lepak dekat meja paling belakang skali..Ada sorang budak kecik ni lalu depan aku.. Aku lambai dia. Nak tau apa budak bertuah tu buat? He slapped me on my face ! :face53: Pastu, aku biarkanla..then daripada belakang, dia Slapped lagi sekali kat kepala aku! :face31: HOI, NI KES KURANG AJAR BAHANGANG!:14: Dia ingat dia anak cikgu boleh slapp orang la? PALA HOTAK KAU BUDAK! :face33: (emo tetibahh) dahla pendek, ada hati nak capai kepala aku.. Aku harap anak aku bukan mcam tu.. Ikutkan hati, nak aje aku tarik tangan budak tu and hempaskan dia kat lantai tapi apakan daya, kita dlam kawasan skolah.. :face63: kalau lua, tu lain cerita..SIAP KAU BUDAK !!:face33:

:84: saya minta maaf atas kekasaran bahasa

Well, best cerita malang aku? Well, aku selalu tak bertuah dalam hidup so, aku dah biasa gak r dengan benda2 macam ni.NO SYMPATHY OR EMPATHY IS NEEDED.:face70:

and last i wanna say that, i'm about to cry( actually, i cried) masa pemilihan peserta Career Hunt and being slapped with that retarded kid..

P/S : tahniah to Aida sebab jadik Juara!!
:t::t:

。・☆。・☆・。。・☆。・☆・。

« Previous | Next »
le writer
Under the umbrella...
Nama ikut IC: Nursyazwana binti Bahzin.
Age: 17 already.
Birthdate: 22nd of January in 1996 during Maghrib(i guess)
Hometown: Seremban, Negeri Sembilan, Malaysia.
Education: Proudly ex-STADIAN, currently in MRSM Kuala Klawang
Class: 5 Al-Biruni~
Idols: Doctors, Architects, Jung Heechul and many more!
Favorite Colours: Blue, Black, Purple.
Favorite Foods: TAK TERKIRA! :D
Hobbies: Listening K-POP music, blogging, watching TV, sleeping,eating.
Things I Likes: Family, Cats, Foods, Friends, Gadgets
Things I hates: Cockroach, When everyone is not in mood, Height, Depth, Additional Mathematics =.=

MY FACEBOOK | MY TWITTER


Edit Blog
Go to Seoul, Korea.
New Phone :D
9A+ in SPM 2013!!
New Spectacles
My Own Laptop


linkies
Taste the rain :)
My Beloved Bloggers :D
3S2A | Aidaaa | Syikinn | Syahiraa | Hanida | Miss Sunshine



rainbow fairy
The Master
© your sweetest lullaby
Ressources : x x x x
step on here!
Whisper here! :)